27 stycznia 2018

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy muszę kupić własne gadżety?

Kufer pełen gadżetów jest wliczony w cenę pakietu.

Czy urządzenie potrzebuje dostęp do prądu?

Tak, konieczne jest podłączenie do zwykłego gniazdka 230V.

Co jeżeli nie będę wiedział w jaki sposób obsługiwać fotolustro?

W cenę każdego pakietu wliczona jest pomoc techniczna oraz kreatywna dwóch animatorów, którzy będą pomagać przez cały czas wynajmu fotobudki.

Jak wygląda księga gości znajdująca się w pakiecie?

Pierwsza oraz druga strona księgi gości jest tworzona według projektu zamawiającego.

Czy są jakieś tła na których można robić zdjęcia?

Biorąc pod uwagę, że to pamiątka na całe życie, stosujemy profesjonalne tła fotograficzne.

Czy można dostosować wygląd wydruków przed imprezą?

Tak, 2 tygodnie przed imprezą podsyłamy propozycję, Państwo albo akceptują albo wprowadzamy zmiany.

Czy po wydarzeniu udostępniacie galerię internetową?

W ciągu 7 dni od wydarzenia wysyłamy link z dostępem do galerii internetowej zabezpieczonej hasłem.

Czy działacie w innych województwach?

Oczywiście! wtedy jednak koszt dojazdu to 1,5zł/km liczone na podstawie Google Maps z początkiem w Krakowie.

Czy dojazd jest bezpłatny?

Dojazd na terenie województwa Małopolskiego, Świętokrzyskiego, Śląskiego oraz do Tarnowa jest bezpłatny. Poza wskazanym obszarem, każdy dodatkowy kilometr jest płatny w cenie 1,5zł za dodatkowy 1km.

Czy są jakieś dodatkowe koszty poza ceną pakietu?

Nie, nie ma żadnych dodatkowych kosztów, wszystko uwzględnione jest w pakiecie.